Curcubeu de bucurie origami





































Dragii mei, am fost invitat vineri la ARC-en-ciel! Desi stabilisem sa stam o ora sa impaturim hartia, nici la ora 17 nu plecasem de acolo. Intr-o splendida casa, decorata mirific cu imagini pictate, cu o gradina ce pare din povesti, mai mult de 30 de copii, de varste diferita, petrec vara invatand si distrandu-se.

Am trait acolo bucuria unei bucati din Bucurestiul vechi, al unei prietenii ce creste, aceea cu Diana, care este si ea pasionata ca si mine de origami, alaturi de prichindei care vorbesc frantuzeste la 3 ani. M-am bucurat , caci din cauza lor tot weekendul am vorbit si eu si mama franceza( nu o studiez la scoala, dar a inceput sa-mi placa).

Am creat cu ei crini si baloane de hartie, m-am bucurat ca parintii au pus la dispozitie carti si hartie, ca am intalnit adulti care iubesc intr-adevar copiii.
Am primit si o diploma frumoasa semnata de "elevii" mei din acea zi! Ana, Antonia, Alex, Radu, Diana, Maria, Teo, Daria, Francesca, Luca, si muuulti altii.

M-au invitat si le-am promis ca vin la saptamana folclorica si la urmatoarea saptamana aceea a curcubeului( caci asta inseamna ARC_EN_CIEL).

Ne vedem acolo! si pun si imagini, sa nu credeti ca nu e adevarat ce scriu.

A bientot!



No comments:

Post a Comment