Origami a ajuns la mare!
















Dragii mei, asa cum va spuneam sunt la mare, dar continui sa fac origami1 intai am fost la Constanta la Centrul de plasament Antonio, unde nu-i voi uita pe Claudiu, Lavinia, Adrian, Ioana, Diana, Aiser, Asan, Raluca, Dara, Mihaela, Roxana, Pamuca, Georgiana, Cezar, dar si inimosii mei "complici" in aceasta bucurie, Roxana Onea si Iza, carora le multumesc ca au facut posibila aceasta bucurie copiilor pe care nu avea cine sa-i ia macar undeva acasa, la tara, la bunici, in vacanta de vara! I-am invitat sa continue bucuria de a plia hartie si i-am provocat la concursul Cele mai multe lebede realizate in vacanta de vara!




Insa, fiind la mare nu ma pot abtine sa nu pliez...asa ca am adus origami la plaja, origami la restaurant, la pranz cand nu poti sta la soare incerc sa-i invat pe alti copii din tainele acestei arte..si cred eu ca am succes daca 2 baieti mai mici ca mine Tavi si Alex mi-au spus ca a inceput sa le placa mult Origami.




Iata si fotografii!




No comments:

Post a Comment