astazi baietii si fetele au invatat iepurele balon

Palatul de hartie a fost in vizita la Scoala din Corbeanca, ca parte a proiectului Edulier(http://eduliercorbeanca.wordpress.com/) caruia m-am alaturat asta-vara. Am predat astazi origami unor baietei si fetite de clasa a II-a, a III-a si a IV-a. O vreme frumoasa, soarele intra prin ferestre, clasa era decorata frumos, dna inv. Gabriela Toma abia astepta lectiile.
Am fost impresionat de ambitia lor de a face cat mai multe modele pana la Paste, cand sa organizeze un targ.
Ce mi-a placut a fost modul cum m-au primit, faptul ca facusera curatenie in clasa, erau toti pregatiti sa invete , au cerut ajutor cand nu s-au descurcat, dar cel mai amuzant a fost momentul cand suflau toti sa umfle iepurasul. M-a impresionat o fetita speciala( mi-a zis mama ca are  intelect liminal) care si-a dorit foarte mult sa invete origami.
Si le-am promis ca ma intorc si ii voi invata si mai multe!

No comments:

Post a Comment