cercei origami, versiunea 2



dagii mei, o sambata caniculara pe Kisseleff nu promitea nmic! insa am reusit sa intalnesc o persoana deosebita, un creator uimitor, despre care am aflat ca este profesor in Ostrov, Constanta. Impreuna cu ea am transformat pajistea parcului in atelier in aer liber. Ea a creat pentru mama un set de cercei, inel si bratara din sarma argintata cu perle, iar eu i-am creat acestei doamne minunate, inzestrate si ...altfel..o pereche de cercei orgami, pe modelul modulului de Venus.
Asa ca iata poze cu cei doi creativi: Bogdan Ionescu si Alina Oprisan. Daca doriti bijuterii unicat intrati pe blogul sau http://biju4everybody.blogspot.com/.
Este minuat ce face cu un patent, niste sarma si margele, mainile sale au o viteza uimitoare! iar ce veti purta nu va mai avea nimeni, garantat!

No comments:

Post a Comment